کشف ۱۹ قبضه انواع سلاح غیرمجاز توسط پلیس مشهد راز همدلی چیست؟ دم گیلاس؛ معجونی شفابخش برای درمان بیماری‌ها آیا از تأثیر اعجاب‌آور غلات در بهبود دیابت خبر دارید؟ مشارکت ۴۷.۴ درصدی مردم خراسان رضوی در انتخابات ۱۴۰۲ براساس آمار ثبت احوال اعمال قانون ۲۱۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | مصدومیت ۷۰ نفر درتصادفات رانندگی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) خراسان رضوی دارنده رتبه هشتم ولادت در کشور در سال ۱۴۰۲ | مشهد رتبه یازدهم ولادت در استان پایین‌بودن تستوسترون چگونه بر سلامت قلب اثر می‌گذارد؟ هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری در مشهد آغاز شد کتاب‌هایی که می‌توانند سمی باشند | چیزی که درباره کتاب‌ها نمی‌دانید درباره آسم و عوامل ایجادکننده آن شهروندان همچنان از کمبود‌ها و توزیع نامناسب شیرخشک گلایه دارند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی | کاهش دما و بارش باران در اواخر هفته (١٨ اردیبهشت ١۴٠٣) کمبود آب و  چاره‌های پیش‌رو مشهد، میزبان جشنواره ملی بانوان امدادگر و کارآفرین | تشکیل ۸ هزار هسته کارآفرینی در جمعیت هلال‌احمر کشور + فیلم افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از اردیبهشت ۱۴۰۳| معوقات حقوق و مستمری بازنشستگان خردادماه واریز می‌شود ماجرای مردی که همسرش را خفه کرد حداقل مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر شد؟ +جزئیات ابلاغیه نمایندگان کارگری: میز مذاکره را ترک نکرده‌ایم و حق کارگران یک دستمزد عادلانه است انگیزه قتل مرد جوان در پاتوق اجاره‌ای در مشهد فاش شد + عکس
سرخط خبرها

آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی (۲۰ خردادماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۱۱۸۰۴
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی (۲۰ خردادماه ۱۴۰۱)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از عصر امروز شاهد بارش رگباری باران خواهیم بود.

گروه جامعه|شهرآرانیوز؛ آذر رضایی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی تا روزهای ابتدایی هفته آتی به تناوب شاهد بارش‌های رگباری توام با ایجاد رعد و برق، احتمال بارش تگرگ به ویژه در نیمه شمالی استان خواهیم بود.

وی افزود: انتظار داریم از فردا بر گستره این بارش‌ها افزوده شود؛ لذا ایجاد رواناب و سیلاب به خصوص در نواحی شمالی مرکز و غرب استان دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: همچنین وزش باد در نواحی باد خیز نیمه جنوبی و جنوب شرقی استان باعث ایجاد گرد و خاک، کاهش دید و کیفیت هوا همراه با ایجاد خسارت خواهد بود.

رضایی‌پور ادامه داد: پیش بینی می‌شود دمای هوای مشهد در گرمترین ساعات به ۳۷ درجه برسد. همچنین از فردا شاهد کاهش دمای هوا به ویژه در نیمه شمالی هستیم و از شدت گرمای هوا کاسته می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته ریوش با دمای هوای ۱۶ درجه خنک‌ترین و سرخس با دمای هوای ۴۲ درجه گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی بوده اند. در طی این‌مدت دمای هوای مشهد بین ۲۴ تا ۳۷ درجه در نوسان بوده است.همچنین بیشترین بارش از سبزوار با یک و هشت دهم میلیمتر و سرعت وزش باد با سرعت ۸۳ کیلومتر در ساعت ثبت و گزارش شد.

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص کیفیت هوای این شهر در ۲۴ ساعت گذشته ۶۴ بوده است و هم‌اکنون این عدد با شاخص ۸۸ نشان‌دهنده این است که هوای مشهد در شرایط قابل‌قبول قرار دارد.

این شرایط هوایی احتمال بروز علائم تنفسی در افراد حساس احتمال تشدید بیماری‌های قلبی یا ریوی در بیماران قلبی و سالمندان را در پیش دارد. بر این اساس توصیه می‌شود افراد خیلی حساس در صورت امکان فعالیت‌های طولانی یا سنگین را کاهش دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->